2017. december 21., csütörtök

178. Kihívás | December színei - Zöld

Sajnos már a vége felé tartunk a kihívásnak, mert ez után már csak két témánk lesz. A mostaninál már tudtam lakkot szeretném használni, csak a többit nem, hogy milyen legyen, de végül sikerült kitalálni.





A választott alapszínnel nyomdáztam a mintát is. Felkentem az alaplakkot, majd a két középső körmömet leszámítva kifestettem a zöld lakkal két rétegben. A két középsőt fehérrel festettem ki két rétegben, majd erre jött a minta is, a végén mindegyik körmöm lekentem fedőlakkal.







Amit használtam: 





- Eveline 8in1 total action
- Picture Polish Kryptonite
- Lovely Matt White Nr. Matt White
- Pet'la Plate ho-ho-ho
- Seche Vite dry fast top coat


Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.




2 megjegyzés:

  1. nem is tudtam hogy a PP lakkokkal nyomdázni is lehet :) szép mani lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát ha nem sajnálod a nyomdázásra akkor lehet, én csak azért nem használom mert sajnálom rá :D

      Törlés