2017. december 7., csütörtök

168. Kihívás | December színei - Piros

El is érkeztünk a következő témához, nekem kb fejben megvolt mit szeretnék, csak az alap színt nem tudtam még milyen legyen, a manikűr és a képet megvoltak már egy nappal előbb, na de a bejegyzés végül nem készült el... Na de most.





Miután eldöntöttem mi legyen alapszín, neki is álltam lakkozni. Alaplakk felkenése után kifestettem egy piros lakkal (pp Rocky Horror Columbia) majd egyből erre rá egy másik piros lakk, (Masura 1013) ezzel a kombinációval pont azt sikerült elérnem amit fejben elképzeltem alapnak. Ezután nyomdáztam rá amit fedőlakkal zártam.







Nem lett egy túl bonyolult manikűr, de nekem nagyon tetszett a végeredmény.

Amit használtam:
- essence SOS Power Repair
- Picture Polish Rocky Horror Columbia
- Masura 1013
- Moyra Stamping Polish SP.09
- BPL -032
- Seche Vite dry fast top coat

Remélem nektek is tetszik az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.








2 megjegyzés: