2017. szeptember 11., hétfő

158. Manikűrvadász 35. forduló felhívás!

Az a megtisztelés ért, hogy Bella felkért, hogy legyek én a következő forduló háziasszonya. Nagyon megörültem a felkérésnek, így természetesen egyből igent mondtam. A 18. forduló óta vagyok részese a kezdeményezésnek, de sajnos volt pár forduló amit ki kellett hagynom. Ez az első alkalom, hogy én szervezhetem le a fordulót, így előre is elnézést, ha esetleg valamit elnéznék. :)




Szerintem már senkinek nem kell bemutatnom a kezdeményezést, de ha még is akkor ITT olvashattok róla bővebben. A lényeg pedig, hogy van egy sorrend és mindenki a sorban utána következőtől vadászik, így értelem szerűen az utolsó az elsőtől.

A jelentkezés:

Mint ahogy eddig is volt, két csoportra lesz osztva,

1. Azok akiknek van blogjuk és több mint 30 manikűrrel rendelkeznek.

2. Azok akiknek nincs blogjuk vagy azok akiknek van blogkuk de még nincs 30 manikűrjük.



Az időpontok:

Jelentkezés határideje: 2017.10.01. Vasárnap éjfél.
Sorsolás: 2017.10.02. Hétfő, de ha esetleg elcsúsznék vele akkor előre is elnézést.
A közös posztolás időpontja: 2017.10.16. Hétfő 18:00


Jelentkezni e-mailben lehet az alábbi címre:


akaneshinozuka@hotmail.com

Ami szerepeljen az e-mailben, a neved a blogod címe, illetve ha még nincs meg a 30 manikűr. Az e-mail témája pedig a "Manikűrvadász 35. forduló felhívás" legyen.

Igyekszem mindenkinek időben válaszolni, de ha valami oknál fogva még sem sikerül akkor elnézést így előre is.

Ha nem nagy kérés örülnék, ha megosztanátok a felhívást, hogy minél többen legyünk.

Jó vadászást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése