2017. szeptember 17., vasárnap

161. ManiCute - Páva

A következő témánk nem más mint a páva, fejben sokkal jobban nézett ki mint a körmeimen, de végül úgy döntöttem, hogy marad.




Mivel elkészültekor annyira nem tetszett, de vártam vele, hátha majd később még is tetszeni fog. Jobban fogalmazva tetszett is meg nem is, és nem tudtam eldönteni melyik az erősebb. De végül hagytam, gondoltam megmutatom, hogy nektek vajon tetszik-e.



Mivel se nem fotót nem készítettem a termékekről, de leírni nem írtam, így megpróbálok emlékezni miket használtam

- flormar nail enemal 431
- Moyra Stamping Polish SP.09
- Pet'la Plate Quills
- Franken csillámos fedőlakk

Arra nem emlékszem, hogy rendes fedőlakkot használtam-e, így inkább nem írtam.

Remélem tetszett az elkészített manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem. :)

2 megjegyzés: