2017. július 3., hétfő

152. ManiCute - Tollak

Ismét eltelt két hét az előző téma óta, kivételesen időben tudtam manikűrt készíteni. Bár ötlet hiányban voltam, az egyedüli ami biztos volt a manikűrömben, hogy melyik lemez melyik minta... de hogy milyen legyen az alap illetve a nyomda színe.. úgy voltam a kezdőképről veszek ihletet.. az sajnos még nem volt még, így végül csak kitaláltam valamit, ami még tetszik is :)





Lehúzhatós alapot választottam mert nem terveztem hosszú távra a manikűrt, bár miután elkészültem nagyon tetszett. Felkentem két rétegben a választott lakkot, majd nyomdáztam rá, dupla nyomda lett mert csak a fekete nem tetszett, így választottam még egy színt és azzal is nyomdáztam rá, fedőlakkal zártam a lakkozást.


Nem lett egy bonyolult manikűr, de ennek ellenére szerintem nagyon mutatós.



Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid tape
- Zoya Zuza 
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Moyra Stamping Polish SP.09
- Bundle Monster BM-S308
- Seche Vite dry fast top coat


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)


13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. Klassz ez a Zoya :)

    VálaszTörlés
  2. Az én figyelmem is a Zoya lakk elvonta a mintáról. :) Mindig lecsúsztam erről a lakkról. Nagyon szép a manikűr összképe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig csak úgy beleválasztottam, hogy ez jó szín lesz alapnak :D

      Törlés
  3. uh erre a lemezre én is nagyon vágyom :) szép mani lett nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szuper kis lemez az biztos :) Köszi :)

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik a manikűröd! Meg a BM lemez is. Kevés az olyan BM lemez, ami elnyeri a tetszésem, általában csak 1-2 minta van mindegyiken, amit úgy ahogy felhasználnék, erről viszont szinte az összes minta tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ismerős nem 1 lemezzel vagyok így akármelyik márkától, hogy tetszik 1-2 mint de amiatt meg nem veszem meg :D Az alapján választok, hogy a a 3/4 minta a lemezről tetszik vagy még több vagy ezek közt van nagyon kedvenc :) Ha meg mind... mint most is akkor kell :D

      Törlés