2017. május 30., kedd

147. ManiCute - Pöttyös

Én kicsit felcseréltem a sorrendet, mert ez a téma még az unikornis előtt volt... mivel nem volt manikűröm rá se ötletem, így kimaradt sajnos. De most elkészült...




Most se vittem túlzásba a manikűrt... igazából mielőtt lemostam volna a lakkozásom ( 4 napos ) gondoltam készítek a témára manikűrt vele. 





















Az alap a FUN Laquer lakkja volt, erre nyomdáztam a választott mintával és fekete nyomdalakkal, majd fedőlakkal zártam.

Önmagában kentem fel, mivel megrendeltem az arany társát, hogy szokjam a glittert, mert a felkenéssel nincs gond, a viselését imádom, na de a lemosását..... :D Így mielőtt lemostam volna, nyomdáztam rá, hogy legyen manikűröm a témára :)




Amit használtam:




- Alaplakk: Astor 5in1 Bse Coat
- FUN Laquer 24 Karat Diamond
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Moyou Artist Collection 03
- Seche Vitedry fast top coat

Remélem azért tetszik nektek az elkészült manikűröm, és persze ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem :)




2 megjegyzés:

  1. a glitter lakkokat én is sűrűbben használnám ha nem lenne egy nyűg a lemosásuk. a lábujjaimról rendszerint inkább lereszelem, mert gyorsabb mintha lemosogatnám :D csinos mani lett! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amennyire imádom a glitteres/glitteresholo/homok lakkokat annyira nem szeretem a lemosásukat :D Másik kedvencem a homok lakkok de ezer éve nem kentem fel egyet sem pedig van nem kevés :D Én a lábujjamra a Pet'la Plate Laces lemezről szoktam csak rá nyomdázni fehér lakkal két mintát... de mikor megérkezett a Zoya Payton, nem bírtam ki és kikentem vele, azóta is fent van, most vagyok úgy kezdem picit unni, egyébként meg a mintát leszámítva nem is szeretem/viselem el a lábamon kifestve a körmöm... úgyhogy ez már jelent valamit nálam hogy kikentem vele :D

      Törlés