2016. december 13., kedd

128. TESZT BPS vizes matrica


A tesztcsomagomban még lapult 3 ív vizes matrica, ezeket is mint a mat padot, a kapcsolattartóm tette bele, szerintem nagyon kedves volt tőle. Nyárias mintákról van szó, de nem szerettem volna azért nyárig várni a használatukkal :D 









A két középső körmömet fehérrel festettem ki ( 2 réteg ) a többit pedig egy kékkel ( 2 réteg ), majd a két középsőre helyeztem a matricákat. Nagyon könnyű őket használni, miután kivágtam a választott mintát, betettem a vízbe, és vártam, a papíron 30-40 másodperc van írva, én is kb addig hagytam benne. Majd felhelyeztem a körmeimre, körömlakklemosóval lemostam a felesleges részt, itt azért vigyázni kell, hogy a körmeinken lévőből ne szedjen le. Majd fedőlakkal zártam a lakkozást.





BPY33




Ennél a manikűrnél szintén a fehér lakkal kentem ki a két középső körmömet, a többit pedig mentás zöldes lakkal két rétegben. Majd mint az előző manikűrnél beáztattam a választott matricákat a vízbe, majd miután elég idő eltelt kivettem, vattakorongra tettem majd úgy a körmeimre. Majd fedőlakkal zártam a lakkozást.





BPY35




Itt szintén fehérrel festettem ki a két középső körmöm két rétegben, a többit pedig 3 rétegben egy korall színű lakkal, majd a két középső körmömre felhelyeztem a vizes matricákat és fedőlakkal zártam.




Azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon könnyű használni ezeket a vizes matricákat, nyáron még biztos, hogy elő fogom venni őket. A körömnyomda után a matricával lehet még nagyon szép, egyszerű és mutatós manikűröket készíteni.



Ha megtetszettek a matricák akkor a nevükre kattintva meg is tudjátok őket rendelni. A teljes árú termékekre pedig ne felejtsétek el használni az AKAQ10 kódomat, amivel 10%-ék lejön a rendelésből. Érdemes körülnézni az oldalon, amit ITT találtok.



2 megjegyzés:

  1. Mindet elfogadnám *3* Nagyon szeretem ezt a tengeres témát, nagyon szépre megcsináltad!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépek, meg egyszerű használni is *-* Köszi 😚

      Törlés