2016. szeptember 26., hétfő

115. ManiCute - Ruha inspirálta

Ismét eltelt két hét és elérkeztünk a következő témához, nekem nem sok ötletem volt mikor megláttam mi a téma, de úgy voltam vele hogy majd a borítóképről hátha eszembe jut valami jó. Végül így is lett és a képről a csíkos felső inspirált, van is egy csíkos felsőm ami eszembe jutott róla, és végül az lett az inspirációm.




Ez az a felső:



Gondoltam megmutatom mi adta a manikűrömhöz az ötletet. Mondjuk azon gondolkodtam, hogy a rózsaszínt azt hogyan ábrázoljam a manikűrömben, de végül megoldottam. Lehet hogy a kék színt nem találtam el pontosan, de úgy voltam vele ez az alapötlet, nem akartam teljesen ugyanolyan színt, nem is biztos hogy lett volna. Nem is bántam hogy így tettem, mert nekem így nagyon tetszik a végeredmény.





Az alaplakk felkenése után a kisujjamra egy réteg fehéret kentem majd arra két réteg rózsaszínt és fedőlakkal zártam. A többi körmeimre az alaplakk felkenése után felkentem két rétegben a kék lakkot, majd a két középsőre nyomdáztam a csíkokat és fedőlakkal zártam a lakkozást, azt is amire nem került minta. 

Amit használtam:



  • Alaplakk: Astor Pro Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Catrice 15 Denim Moore
  • Moyra Stamping Polish SP.07
  • Moyra No. 64
  • Nyomdalakk: Moyra Metal effect No. 304
  • Lemez: Pet'la Plate lead anchor
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

Remélem nektek is tetszik az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se :)


2 megjegyzés: