2016. augusztus 25., csütörtök

111. TESZT BPS 春の歌 - L005

A második és egyben utolsó lemez amiről írni szeretnék egy egészen új lemez is egyben. Nagyon megtetszett, hogy olyan minták vannak rajta mint a water marble technikánál, így egyszerűbb lesz a dolgunk is. Én legalább is nem szeretem azt a technikát, túl időigényes, ráadásul nem is jó akármilyen lakk, de ezzel a lemezzel ezt ki tudjuk kerülni, én legalább is emiatt választottam.




 Itt szintén papírra próbáltam ki ( egyből a másik lemez után :D ) az átlátszó nyomdával és a Moyra metal effect lakkal. Erről a lemezről is csak jókat tudok írni, nálam jól teljesített, nézzétek csak a papírt.



Bocsánat a sok "feleslegért", de itt is áll az mint az előző lemeznél, hogy túl lassú vagyok a leszedésével, ha nem akarok a mintából is leszedni, így mire a felesleget leszedném addigra rászárad a párnára  a minta. Nem tudom más hogyan csinálja, nekem így sikerül, de remélem azért kivehető a lényeg. A két nagy egyformának tűnő minta igazából egy nagy egész, csak én voltam béna és nem tudtam egybe "rakni", túl nagy volt a minta a nyomdázónak.






Ennél a lemeznél is ezt az átlátszó nyomdázót és ezt a Moyra ( Metal effect No. 301 ) lakkot használtam. Itt is ugyanazt tudom elmondani mint az előző lemezes bejegyzésnél, hogy tökéletesen működtek egymással. Ezt a lemezt is bátran tudom ajánlani, nem befolyásolja a véleményemet, hogy tesztelésre kaptam.  



Ha megtetszett a lemez ITT tudjátok megrendelni. Ha épp nem akciós akkor a kódomat is fel tudjátok rá használni. Az oldalt ITT találjátok, a teljes árú termékekre fel tudjátok használni a kódot, az akciós termékekre nem vonatkozik a 10%-os kuponkód.


Manikűrök:

1.



2.


3.


6 megjegyzés:

  1. Maradok a water marble-nél :D
    Nekem a lemezen lévő minták 99%-a kicsi a jelenlegi körmömre,kár,mert pont ezek a szuperek.Rajtad mind csodálatosan mutat!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amilyen jókat alkotsz, nem is csodálom :)
      Igen ez a nagy hátránya, hogy kicsik a minták, egyébként a hüvelyk ujjam körmére már nekem is kicsik, ha meg megnő akkor sajnos kicsik lesznek, de láttam van még valami ilyesmi minta :) Köszi szépen ♥

      Törlés
  2. Én megpróbálkozom ezzel a lemezzel, a water marble a sok próbálkozásból, csak egyszer sikerült, és nem a legjobban. Gőzöm sincs mit rontok el, mert a víz jó, a cseppentési magasság szintén jó, viszont általában az első két csepp megy szét rendesen, vagy ha sikerült többnek szétmennie, akkor meg nem tudok belehúzni mert megszáradnak a korábban csepegtetett cseppek. Ezt az Avon Gel Finish-nél tapasztaltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy próbát mindenképp megér, főleg ha nem nagyok a körmeid, mert sajnos kicsik a minták, a water marblehoz nem értek, én nem szoktam kísérletezni vele, így abban nem tudok segíteni

      Törlés
  3. Nagyon csinos ez az utolsó előtti mani. :3

    VálaszTörlés