2016. augusztus 18., csütörtök

109. TESZT BPS Clear Stamper/átlátszó nyomdázó

Sose gondoltam volna mikor elkezdtem a blogot, hogy én valaha is bárkitől kapok tesztelni való cuccot, de nagyon örülök hogy még is így lett. Nem kell nagyon bemutatnom, a Born Prettytől kaptam tesztelni való csomagot, nagyon örültem neki mikor a válaszban azt írták, hogy tetszik a blogom és küldenek tesztelni valót. Első körben én egy nyomdázót szeretnék megmutatni. Ezen kívül lesz majd két lemez meg egy holo lakk, a lakk az még nem ért ide egyedül. 




Lehúzónak is azt használtam amit küldtek hozzá, mint látni lehet egy nagy átlátszó nyomdázóról van szó. Már nagyon kíváncsi voltam rá, és mikor kérhettem tesztelnivalót egyből tudtam, hogy őt is kérni akarom. Nem csalódtam benne, nagyon szuperul működik, ki is próbáltam többféle lemezen, többféle lakkal. 





Nagyon jól át lehet látni a nyomdázón, a lehúzója is tökéletesen működik, én nagyon elégedett vagyok vele.

Ezeket a lakkokat használtam a tesztelésnél:




  • Lora fehér
  • essence Marble mania 03 silver twister
  • essence nail art magnetics 06 spell bound! ( kék )
  • essence nail art magnetics 10 witch you were here ( zöld )
Mint látni lehet egyik se kimondottan nyomdalakk, de mindegyikkel jól lehet nyomdázni, Ami kicsit gyengébben teljesít az talán az essence zöld mágneses lakk.

És akkor most jöjjenek a lemezek amikkel kipróbáltam. Lesz a lemezről is kép és alatta pedig azok a minták amiket kirpóbáltam róla.

Moyra Stamping Plate 26 - Summertime



BP - L020




BP - L026



Konad m60




BP - 59




Moyou London Princess Colection - 08




Moyou London Suki Collection - 06




Pet'la Plate - Laces




Pet'la Plate - Toro



Mint látni lehet mindegyik mintát tökéletesen felvette, ahol nem ott én voltam béna :D Kicsit sok kép lett, de mindenképpen több lemezzel is meg akartam mutatni hogyan teljesít, nem csak 1-2 lemezzel.

Nekem bevált mint nyomdázó, nem bántam meg, hogy ezt kértem és így bátran ajánlom mindenkinek, mert nem lehet vele melléfogni. A véleményemet pedig nem befolyásolja az a tény, hogy tesztelésre kaptam. De szerintem láthatjátok ti is a képekről, hogy hogyan teljesített, így el tudjátok ti magatok is dönteni, hogy nektek megéri-e vagy nem.


Ha megtetszett a nyomdázó akkor ITT tudjátok megrendelni, és ne felejtsétek el használni a 10%-os kuponomat sem, így lejön a vásárlás végösszegéből. A kedvezmény csak teljes árú termékre vonatkozik, akciós termékre nem érvényes. Az oldalt pedig ITT találjátok, nagyon sokminden van fent, érdemes szétnézni.


Remélem hasznosnak találtátok, és tetszett ez a fajta bejegyzésem is, mert ez az első ilyen fajta bejegyzés amit készítettem, hogy tesztet írtam egy termékről, de nem az utolsó.Én élveztem a tesztelését és a bejegyzés megírását is.



2 megjegyzés:

  1. Szuper teszt lett, tök jó, hogy ennyi lemezt és ilyen sok próbanyomdázást csináltál. Nekem ez a kedvenc nyomdázóm, egy a baj vele, hogy lakklemosó érte kicsit és így elhomályosodott az átlátszó műanyag. :( Erre érdemes figyelni ;) Várom a többi teszted is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Úgy az igazi ha több mindennel le van tesztelve nem csak 1-2 dologgal :) Nekem is ez lett a kedvenc nyomdázóm, ne is mond, állandóan azt figyelem, hogy még csak egymás közelében se legyenek, ne érje ilyen baleset :)

      Törlés