2016. május 25., szerda

94. NOTD - Csak úgy egy manikűr

Mint észre lehetett venni mostanában nem voltam valami aktív ami a blogolást illeti. Nem tudom mi lehetett az oka, de igazából néha lakkozni se volt kedvem, gép előtt ülni se nagyon. Meg az elemtöltőm is úgy néz ki tönkrement, így a képek készítése se volt egyszerű... Na de nemrég vettem elemtöltőt így az már nem kifogás, hogy nem tudok képet csinálni :D Bár valamiért újraindult vagy nem tudom mi így mindent újra be kellett állítanom, de persze nem emlékszem anno miket állítottam, így a vakut még majd ki kell kísérletezzem :D 





A napokban kevertem 3 franken lakkot, pedig mostanában nem nagyon volt ihlet se, meg van már 100 fölötti száma a franken lakkjaimnak... de a napokban rám tőrt a frankenezhetnék :D Ez is kicsit másnak indult, és tettem bele két csepp piros holo lakkot ami rossz ötlet volt, így próbáltam valahogy világosítani, hogy olyan legyen amit elképzeltem :D többé kevésbé sikerült is de annyi mindent tettem bele a végére, hogy már nem tudom miket, így hozzávalókat nem tudok írni. Sajna a holo hatás nem olyan lett mint szerettem volna, a képen önmagában két rétegben látható fedőlakk nélkül.




Ezt lemostam és csak egy réteget kentem belőle amire kentem egy réteg Dance Legend holo fedőlakkot, így viszont már imádtam :D de még olyan üresnek éreztem, így két ujjam díszítettem nyomdával.



Így már tetszett, gondoltam rá, hogy minden körmömre tegyek a mintából, de végül nem tettem, szerintem úgy már sok lett volna, így pont jó. Fedőlakkot nem használtam.

Amit használtam:





  • Alaplakk: Eveline 8in1 total action
  • Franken Polish by Akane - rózsaszín
  • Dance Legend - Top Prismatic
  • Lemez: Pet'la Plate - quills
  • Nyomdalakk: Moyra Metal effect - No. 301

2 megjegyzés:

  1. Hm hat nekem az elso tetszik a legjobban, de az nagyon-nagyon! 😍Tudod, hogy szeretem az rozsaszin kulonbozo arnyaltait, lehet hogy ezert jon be annyira :P Foleg ilyen pasztellkent ahw😍 A tobbi is szep lett, nagyon ugyes vagy 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen azt tudom, hogy az a kedvenced :3 nekem holos változatban jobban tetszik, mert olyat szerettem volna :3 örülök, hogy tetszik :)

      Törlés