2016. április 15., péntek

88. Franken Polish by Akane 8.

Ismét egy franken lakkot hoztam, mostanában el vagyok velük maradva, így gondoltam miért ne... most egy pirosas franken lakkomat hoztam megmutatni, bár arra nem emlékszem mikből készültek, mert már régebben kevertem. Mivel sok frankent sikerült "gyártanom" így nagyon sokat nem is használtam még, köztük őt sem, talán kipróbáltam csak. Ez még telefonos kép, remélem azért jó a minősége, és lehet mindent látni amit kell.







Itt is alaplakk után kentem fel két rétegben a lakkot, most kicsit türelmetlenebb voltam, és nem vártam a száradásra. Második réteg után Seche Vite-tel gyorsítottam meg a száradást. Nekem a színe nagyon tetszik, de mint írtam még régebbi "kutyulmány" így sajnos nem tudom mikből kevertem.








Természetesen nem maradhatott így, nyomdáztam rá, szintén csak két ujjamra.










Amit használtam:


  • Alaplakk: essemce nail candies 6in1 02 always in my mint
  • Franken Polish by Akane
  • Lemez: Pet'la Plate Tu- Turkey-Key
  • Nyomdalakk: Moyra holographic No. 252
  • Fedőlakk: seche Vite dry fast top coat

"Ez egy régebben megírt bejegyzés, csak eddig nem került ki mert mindig volt más amit kitettem. De mivel ritkán van bejegyzés, így gondoltam valamikor ideje lenne kitenni. Még 2015.11.02.-án írtam meg,  szóval nem mostanában. Így a körmöm mérete se egyezik a mostanival."

2 megjegyzés: