2016. március 11., péntek

79. ManiCute - Pingvinek

És folytatom is az elmaradásaim, remélem sikerült ma befejeznem a megmaradt 4 manikűrt, mert hétvégén nem valószínű, hogy lesz időm. Na de a mai téma a pingvinek :) Ki ne szeretné őket :) 





Nem lett egy túl bonyolult manikűr ( meg igyekszem egyszerű de mutatós manikűröket alkotni, hogy végezni tudjak :) )


A gyűrűs és középső ujjamat leszámítva 2 réteg csillámos/holo fekete lakkot kentem 2 rétegben. Persze itt is az essence lehúzhatós alaplakkját használtam. A maradék két körmömet pedig fehérre festettem és pingvint nyomdáztam rá :) majd matt fedőlakkal zártam. A többire nem került fedőlakk, csak a nyomdásra, de oda is matt fedő.












A pingvineket átlátszó nyomdával csináltam, csak kipróbáltam úgy hogy kivettem a fejet, hogy hátha jobban megy úgy. És igen úgy egyszerűbb volt, mert nem kellett keresztül néznem a nyomdán :D

Igaz így se tökéletesen középre sikerült, de így már sokkal jobb lett. Igazából a nagyfejű nyomdám jobban szeretem, előbb nyúlok ahhoz, de most az átlátszóra volt szükségem :) Azért jó ha van :D

Amit használtam:







  • Alaplakk: essence lehúzható alaplakkja
  • Moyra - No. 03
  • Zoya - Storm
  • Nyomdalakk: essence nail art stampy polish - 002 stamp me! black
  • Lemez: Moyou - Suki Collection - 03
  • Fedőlakk: Flormar Matifying top - coat

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :)

6 megjegyzés: