2015. december 23., szerda

64. Manikűrvadász Karácsonyi forduló

Elérkeztünk a Manikűrvadász Karácsonyi fordulójához, most karácsonyi témában kellett manikűrt alkotni. Én páromul Breet kaptam a World of Bree blog íróját. Valami karácsonyi manit akartam tőle vadászni amit egyet találtam, és akkor már tudtam, hogy azt fogom újraalkotni. 






Ezt a manikűrt választottam tőle, mikor láttam, hogy hópihés már nem is akartam tovább keresgélni. Imádom a hópelyhes mintákat. :D 


 ( a képre kattintva megnyitja az eredeti bejegyzést )


A színvilágban maradtam és én is zöld színt választottam alapnak, majd arra nyomdáztam hópelyhet.






Alaplakk után két rétegben használtam egy Avonos zöld lakkot, majd fedőlakkal lekentem és úgy nyomdáztam amit szintén fedőlakkal zártam.






Ma szépen sütött a nap így sikerült napfényben készítenem a képeket. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, lényegében nem egy bonyolult manikűr lett, de még is mutatós. IMÁDOK nyomdázni, így általában ehhez a körmös technikához nyúlok, ha díszítésről van szó :) És már szép számban gyarapodott a Pet'la lemezem is ( ez is azzal készült ), nem hiába mert az a kedvenc lemezem :) Ha tehetem Pet'la lemezt veszek :)

Amit használtam:






  • Alaplakk: egy ezer éves essence alaplakk ami már nem kapható
  • Avon Garden Green
  • Nyomdalakk: essence nail art stampy polish 001 stamp me! white
  • Lemez: Pet'la Plate Flake no More
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat


Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :)

26 megjegyzés:

  1. Szia! Gyönyörű manikűrt készítettél a mai fordulóra! Sajnos nagyon megcsúsztam a mai időbeosztással, de holnap igyekszem kitenni azt a manikűrt, amit tőled vadásztam! Ne haragudj a késésért! Üdv, Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) előfordul, én is szoktam késni, mikor közbejön valami és még sincs időm elkészíteni, ha igen akkor szeretem előre elkészíteni, hogy ne járjak így :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű minták vannak ezen a lemezen, művésziek.
    A manikűr pedig csodálatosan szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ezért is szeretem annyira Petra lemezeit :)
      köszi szépen :) örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  4. bár lenne nyomdám, énis azzal készítettem volna a manit : DD egyébként én is nagyon szerettem : ) igazán szép lett a te verziód is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nagyon tetszett a manikűröd, még szerencse, hogy van nyomdám, szabad kézzel nem tudom mit hoztam volna ki belőle :D köszi szépen :)

      Törlés
  5. Nagyon szép :) gondoltam hogy a Flake no more-ról nyomdáztál! Tetszik! Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) Neked is Kellemes Ünnepeket így utólag :)

      Törlés