2015. december 21., hétfő

63. ManiCute - Téli szünet

Ismét elérkeztünk a ManiCute következő állomásához ami nem más mint a téli szünet. Sajnos késve érkezem, mert mikor meg akartam csinálni a manikűrt el kellett itthonról mennünk, így majdnem holnapra maradt. Este végül azért még is sikerült elkészülnöm vele, mert a terv megvolt, hogy milyet alkotok.





Sokáig nem volt elképzelésem milyen manikűrt alkossak, de végül meglett az elképzelés. A színvilág az  a barna lett, mézeskalácskák miatt, igaz nem ők kerültek a körmeimre, hanem csak amilyen színűek lennének. Mivel a téli szünetben vannak az ünnepek, így egy karácsonyi lemezről választottam mintát.




Mind a két színből két réteg került a körmeimre, a matt hatású itt is egy suede effect lakk lett ( akciósan megvettem az egész kollekciót.... :P ) Így ezzel a lakkal is dupláztam, rendes lakként is és nyomda lakként is használtam. Örülök hogy beszereztem őket, mert igaz eddig csak két lakkjukat próbáltam, de mind a kettő nagyon tetszik. Valószínű nem csak nyomdalakkokként fognak funkcionálni, mint eredetileg terveztem, mivel annak vásároltam őket. Az ecsete neki is keskeny és vékony, két rétegben használtam és nagyon gyorsan szárad, fedőlakkot nem használtam. A nude lakkot is két rétegben kentem fel, majd kentem rá fedőlakkot a minta előtt és után is.









Amit használtam:







  • Alaplakk: egy ezer éves essence alaplakk ami már nem kapható
  • Moyra Suede Effect No. 501 ( a nyomdalakk is ez volt )
  • NYC 036 Pink Princess
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat
  • Lemez: Pet'la Plate ho-ho-ho

Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is:)


8 megjegyzés:

  1. Egek, a suede lakkok ilyen jók nyomdázni? Hogy nem próbáltam eddig? Pedig nekem is van kettő... köszi a tippet, remélem nem csinálják vele ugyanazt mint a metál effekt lakkokkal... Szuper a manid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nagyon jók, én is azért rendeltemm eg mert úgy emlékeztem, meg 250 ft/ db volt így gondoltam annyit megér :) nekem önmagában felkenve is tetszik :) remélem én is, hogy nem, bár egy darabig lesz metal effect lakkom, mert rendeltem azt is, 250 ft/db volt mindegyik lakk :) sajna utána már elfogytak :C mert pl ezüst és arany metal effectből kettőt szerettem volna venni, de már csak 1-1-et tudtam :C remélem sokáig elég lesz, az előzőek is csak most fogytak el, pedig régóta megvannak már, köszi :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek a színek amiket használtál! Szép manikűr lett. :)

    VálaszTörlés