2015. december 1., kedd

55. December színei - Ezüst

Én is jelentkeztem Isabella December színei kihívására, és az első szín az ezüst. Nem akartam csak simán ezüstre kifesteni a körmöm és ennyi,  az első variációm még sem tetszett. De szerencsére eszembe jutott valami és az már tetszett. Mindenképpen ki akartam próbálni az egyik új Pet'la Plate lemezemet, és a Blobbicure (?!) technikát is, ami többé kevésbé sikerült is. Úgy gondolom elsőre nem lett olyan rossz. De mutatom is :)






Alaplakk után kifestettem a Moyra feketéjével egy rétegben, majd jöhetett a pöttyözés illetve a nyomdázás a Moyra ezüst holo lakkjával, majd fedőlakkal zártam. Nem lett egy bonyolult lakkozás, még is mutatós.







Körömágyápolónak én ezt a Moyrásat szoktam használni, nekem nagyon bevált, vagy 4-5 üveggel elhasználtam belőle, én csak ajánlani tudom :) Jelenleg két üveggel ( ha azt vesszük egy mert mind a kettő félig avn :D ) van belőle, egy itthon és egy a táskámban :)

Amit használtam:





  • Alaplakk: Eveline 8in1 total action
  • Moyra No. 35
  • Moyra No. Holographic 254
  • Lemez: Pet'la Plate three times
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat
Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is :

14 megjegyzés:

  1. Valóban mutatós manikűr lett, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett! Nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon mozgalmas, szép manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Ötletes, és csak úgy szikrázik a körmeiden ez a színpárosítás, kiváló munka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) örülök, hogy tetszik :) ♥

      Törlés
  5. Nagyon tetszik! Nekem a pöttyözés nem megy :( Mennyi idő kell míg megszárad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszik :) nekem is ez az első próbálkozásom :) nem figyeltem, ugye miután a feketéből felvittem a második réteget kb egyből cseppentettem is bele, utána nem sokat vártam és lekentem Seche Vite gyorsszárítóval, mindig azt használom, mert megszárítja az alatta lévő lakkréteget is, tudom ajánlani ha még nem ismernéd :)

      Törlés