2015. november 23., hétfő

51. ManiCute - Delicate print

Ismét eltelt két hét és elérkezett a következő ManiCute, a mostani téma a Delicate print. Én nude és fekete színt választottam, és csipkés mintát. Mikor eljött a téma ideje már tudtam, hogy ezt a manikűrt fogom elkészíteni.



Alaplakk utána felkentem a kiválasztott lakkokat, a nude színt egy rétegben, már egy rétegben is jól fed, így nem kentem fel egy másodikat. Mivel a nude színre terveztem nyomdázni így elég volt az egy réteg is a nude színből. A feketét két rétegben használtam, majd a nude színre nyomdáztam az essence fekete nyomdalakkjával és egy Pet'la lemezzel.










Nem bonyolítottam túl, de ahhoz képest szerintem még is mutatós lett. Nekem egyből ez jutott eszembe a témára.

Amit használtam:




  • Alaplakk: eveline 8in1 total action
  • Picture Polish Starry night 
  • models own Nyla Nude
  • essence nail art stampy polish 002 stamp me! black
  • Lemez: Pet'la Plate Laces
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

A többiek munkája: 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett és ez a Petla lemez is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás mani lett! Nagyon jól mutat ez a PP lakk a csipke mintával.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) örülök, hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon csinos lett. :) Hasonlóan gondolkodtunk. :D Szép ez a PP. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) én kicsit le vagyok maradva, még nem sikerült megnéznem a ti alkotásaitokat, de most az lesz a következő :)

      Törlés