2015. szeptember 5., szombat

40. Puzzles manikűr

Ahhoz képest, hogy a piros a kedvenc színem szerintem nem sok piros manikűröm volt a blogon. Így hát most hozok egyet :D Nem bonyolítottam túl a dolgokat, persze egyszerűnek se mondanám. A Zoya Blaze lakkját kentem fel két rétegben, majd díszítettem. Túl sok mindent nem tudok írni róla, két rétegben mint írtam már jól fed, viszonylag gyorsan szárad, a színét pedig imádom :)







Mint lehet is látni, csak a gyűrűs ujjam díszítettem. Matricát "készítettem", de mivel nem úgy sikerült mint szerettem volna, csak a gyűrűs ujjamra került nem mindre :D na de ami késik... majd egyszer összejön mindre is :) Szerintem így is mutatós lett, szerettem hordani :)










Amit használtam:






  • Alaplakk: eveline 8in1 total actiom
  • Zoya Blaze
  • Nyomdalakk: essence nail art stampy polish 002 Stamp me! black
  • Zoza Aurora ( kiröltő szín )
  • Zoya Dream ( kitöltő szín )
  • pIctura pOlish Bridget ( kitölrő szín )
  • Fedőlakk ( matrica ) RdeL Young / Rival de Loop Young Gel nail Top Coat
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

4 megjegyzés:

  1. Tyűha, ez gyönyörű lett! *_*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csúcs mani lett *-* Nagyon tetszik a színe is. (Tudom,hogy nem nagyon tartozik a manikűrhöz,de azt szeretném kérdezni, hogy sokan/te is/ ezt az eveline 8in1 alaplakkot használjátok, és tartós? Nem pattan le egyben a manikűr,és használ? Mármint tényleg véd? Ha igen, akkor légyszíves le írnád,hogy honnan vetted? )Bocsi a fárasztásért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) ne haragudj de valamiért kimaradt a kommented, igen én már a második üveggel használom, szerencsére ilyet nem tapasztaltam, Rossmannban lehet kapni, a körömlakklemosóknál kell keresni, nekem nagyon bevált, nemrég volt rá akció én be is szereztem belőle még két üveggel :D

      Törlés