2015. szeptember 1., kedd

39. Mister Rusty

Ismét egy essence lakkot szeretnék megmutatni, igaz ez már régebb óta a birtokomban van és már használtam is. Igaz mostanában nem, de ez annak az oka hogy mindig van valami újabb lakk amit felkenek, így a régebbiek hanyagolva vannak. De visszatérve a lakkra... imádom a színét, olyan bronzos rozsdás barna, én szeretem a hasonló színeket. Ez most nem lesz valami túlbonyolított lakkozás, de mivel nagyon tetszett, ezért gondoltam egy rövidebb bejegyzésben megmutatnám.




Nem hagytam így, persze nem nyomdázás lett a vége, csak kapott egy kis fedőlakkot. Gondoltam ki kéne próbálni az essence holo fedőjét, ha már akciósan sikerült megvennem. Kíváncsi voltam mit tud. Úgy vettem meg ha másra nem, jó lesz franken alapnak. De szerintem nem fogja frankenként végezni mert nagyon megszerettem.




Rákenve még jobban imádtam. Napsütésben ahogy csillogott, egyszerűen gyönyörű volt, de még árnyékban is nagyon szép, nekem legalább is nagyon tetszik. Igazából ennyi lett volna a bejegyzés, remélem azért tetszett.

Amit használtam:



  • Alaplakk: essence nail candie 6in1 02 always in my mint
  • essence color & go 166 mister rusty ( 2 réteg )
  • essence effect nail polish holo graphics 22. I ♥ magic
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top cpat

5 megjegyzés:

  1. Én is megvettem régebben ezt a holo fedőlakkot, hasonló céllal, de ez a manikűröd most meggyőzött, kár lenne elpancsolnom, álomszép effektet ad bármilyen kissé unalmas színnek.

    Gyönyörűen mutat ezzel a narancsos színnel is. Szép manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én első körben kihagytam, mert hogy van hasonlóm, de legközelebb már nem :D és nem is bánom :) nem is gondoltam, hogy ilyen szép lesz :) majd kipróbálom más színeken is :) igen akármilyen színt fel tud dobni :)
      köszi szépen, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. WoW! Ez a fedőlakk tud valamit. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen :) nagyon szépen fel tudja dobni a lakkozást :)

      Törlés