2015. augusztus 26., szerda

37. Kiss me, Freddy

A mai bejegyzésben egy essence lakkot szeretnék megmutatni ami már egy ideje a birtokomban van, de valamiért hanyagoltam a felkenését. Hát most eljött az ideje, gondoltam ideje kipróbálni. Nem okozott csalódást, bár én általában szeretem az essence lakkjait, sok is van belőle. A színe elég érdekes, olyan zöldes ezüstös, mert tele van apró ezüst csillámokkal. A lakkról... én nagyon szeretem az ecsetét, szépen lehet vele lakkozni, és csak ritkán kenek mellé , majdnem egy húzással befedi a körmeim, a kisujjamon olykor elég is egy húzás. Három réteg kellett a tökéletes fedéshez, ami emlékeim szerint viszonylag hamar száradt. A lemosása a csillámok miatt lehet kicsit nehézkesebb lehet.





Önmagába sajnos nem készítettem képet, így nem látszik teljesen, hogy milyen is a lakk. Mint a képeken is látszik, feldobtam egy kis mintával. Mindegyik ujjamra ezüst színű minta került. Elsőre féltem, hogy nem lesz jó az ezüst csillámok miatt és majd nem is fog látszódni, egybeolvadnak majd a színek, de szerencsére nem így lett. Szerintem illenek is egymáshoz.












Amit használtam:








  • Alaplakk: eveline 8in1 total action
  • essence color & go 190 kiss me, freddy
  • Nyomdalakk: Moyra Metal effect No. 304
  • Lemez: Moyou Fashionista Collection - 04
  • FEdőlakk: Seche Vite dry fast top coat

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! :) Jó párosítás lett, különleges :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a színpárosítás, még akkor is, ha nem túl erős a két szín kontrasztja, és az Essence lakk nagyon különleges, anno alig bírtam kihagyni!
    Úgy láttam, mintha az új The Gel kollekció is tartalmazna egy hasonló (ugyanolyan?) árnyalatot. Ezek után muszáj lesz beszerezni! :)

    Ezenkívül elérkezettnek látom a pillanatot, hogy rákérdezzek, honnan való ez a meseszép gyűrű?
    Egyre inkább azt érzem, nincs élet egy ilyen gyűrű nélkül! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) tartottam is kicsit tőle, hogy "beleolvad" de szerencsére nem így lett, és még passzolnak is :)
      Azt nem tudom, igazából nem tudom milyen színek lettek a the gel kollekcióban, így is van már "pár" essence lakkom :D na de majd körbenézek, sajnos vagy nem sajnos midig találok 1-2 tetsző darabot :D

      Köszi :) ebayről rendeltem, csak már kicsit elszíneződött, így már nem olyan szép, sajnos fedőlakk hiányában nem tudtam időben lekenni :D na de nem bánom, 200-300 ft-os gyűrűről van szó, valamikor újrarendelem szerintem, mert nagyon szeretem :)

      Törlés
  3. Szép lett szerintem is! Néha nagyon is jó ennyire hasonló árnyalatot használni, bár üvegben nézve nem is annyira az.. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) üvegben egészen más színe van :D csak felkenve kicsit "átveszik" a szerepet a benne lévő ezüst kis glitterek :) meg az ezüst minta miatt is lehet ezüstösebb mint amúgy lenne :)

      Törlés