2015. augusztus 12., szerda

34. zöld manikűr

A mai bejegyzésben egy olyan körömlakkról írok ami még új, akartam róla készíteni önmagában is képet, de aztán valahogy elmaradt, mivel elkezdtem "kísérletezni" milyen szín és minta legyen hozzá :D és abból a tervemből is, hogy csak két körmömre fogok.... hát mind lett :D na nem mintha bánnám vagy ilyesmi, mert nagyon tetszik a végeredmény, csak sajnos így nem tudom megmutatni milyen önmagában. Egyébként két rétegben fed, közepes a száradása, attól függ, hogy vékonyabb vagy vastagabb a réteg amit kenünk, önmagában is nagyon szép fényes marad.
















Dupla nyomdázást használtam, ami szerintem pont jó, mert nem is nyomja nagyon el egymást a kettő. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, így emiatt annyira nem bánt  a dolog, hogy még se lett kép a lakkról önmagában :D

Amit használtam:




  • Alaplakk: essence nail candies 6in1 02 always in my mint
  • Astor lycra perfect stay gel shine 506 drama green
  • Nyomdalakkok: Lovely matte white Nr matte white és Moyra holographic No. 253
  • Lemez: Pet'la Plate Laces
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat

5 megjegyzés: