2015. augusztus 5., szerda

32. BPS - W19

Ebben a bejegyzésben egy vizes matricát szeretnék megmutatni amit még Ciiskától kaptam ajándékba. Ez az első vizes matricám, eddig még nem próbáltam. Azt kell, hogy mondjam nagyon szuper, tényleg semmi bonyolult nincs benne, hiszen még nekem is ment :D Elsőre csak két körmöm díszítettem vele, mert nem akartam egyből elhasználni, meg féltem hogy elrontom :D A középső- és a gyűrűsujjam fehérre festettem (2 réteg) a többit meg kékeszöldesre, de inkább kékes (2 réteg)
















Sajnos mind a két lakk kicsit macerás volt, mert nem tudom gyorsan száradt (?!) és kicsit sűrűbb is volt az állaga, de azért viszonylag sikerült szépen felkennem. A jobb kezemre ezt nem készítettem el :D azt csak kifestettem egy essence lakkal (171 galactic glam), majd két ujjam (persze hogy itt is a középső és gyűrűst :D) nyomdával díszítettem, a Moyra Metal effect No. 304 ezüst lakkjával és egy Pet'la Plate lemezzel (the perfect one)









És kivételesen egy két kezes kép :D





Amit használtam (az első manikűrnél) :








  • Alaplakk: essence nail candies 6in1 02 always in my mint (mind a két kezemen)
  • nulan nail polish  101?! (a számában nem vagyok biztos)
  • rimmel rita ora 60 second 703 white hot love
  • Matrica: BPS - W19
  • Fedőlakk: Seche Vite dry fast top coat (mind a két kezemen)

12 megjegyzés: