2015. július 8., szerda

21. OPI, Franken, BPS

Ebben a a bejegyzésben egy manikűrt szeretnék megmutatni, amihez több mindent is használtam. Először is az előző bejegyzésben mutatott Franken lakk van a körmeimen, a középső és a gyűrűs ujjamat leszámítva. Arra egy sötét kicsit neonos rózsaszínt kentem, ami két rétegben jól fed, közepes a száradási ideje.


Ciiska szerint ez a kép olyan mintha a sivatagban készült volna :D Vélemény?! :D )




























Nem mondanám egy bonyolult manikűrnek, de még is mutatós :) A középső és gyűrűs ujjamra nyomdáztam, a többire szegecset tettem :)


Amit használtam:








  • Alaplakk: eveline 8in1
  • Franken Polish by Akane
  • OPI pompeii purple
  • Nyomdalakk: Moyra holographic No. 251
  • Lemez: Born Pretty Store  BP - 13 ( eBay )
  • Szegecs ( eBay )

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a manikűröd, annyira szeretem az ilyeneket. :)
    Most, hogy így mondjátok, tényleg eléggé olyan, mintha egy sivatagban készült volna a kép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök, hogy tetszik :)
      Magamtól én se vettem volna amúgy észre :D de hogy felhívták rá a figyelmem, már én is látom benne :D

      Törlés