2015. július 1., szerda

20. Franken Polish by Akane 2.

Mint a címből is kiderül, most egy franken lakkom szeretném megmutatni. Mivel nincsenek elnevezve, így a cím adás se olyan egyszerű :D de ha valami csoda folytán elnevezném őket ( nem vagyok jó a dolgok elnevezésében :D ) akkor kiegészítem a címet. Mivel jó pár frankent sikerült gyártanom, így arra gondoltam, hogy bemutatom őket egyesével ( ha úgy jön össze akkor többet egy posztban ) Igyekszem valamilyen rendszert bevezetni, hogy mondjuk, heti egy manikűr franken lakkal legyen. De ezt megígérni nem akarom, ahogy sikerül, úgy hozom róluk a bejegyzést. Bár ha nincs rá igény akkor szóljatok és nem csinálom :D
























A mostani franken egy kékeszöldes, teal?! lakk, két rétegben jól fed, közepes a száradása, vagy valamivel gyorsabb is. Önmagában is szép fényes, nem is használtam rá fedőlakkot. Szerencsére sütött a nap, így el tudtam kapni a holografikus csillogását, ebbe a lakkba sok holografikus lakk (moyra) került, sajnos arra nem emlékszem, hogy mikből kevertem, de ha igény lesz rá, akkor visszakeresem a képeimet DVD-ről hátha kiírtam, és nem az elveszett képek között volt :D

Amit használtam:



  • eveline 8in1 
  • Franken Polish by Akane



2 megjegyzés: