2015. június 15., hétfő

5. Zöld

A mai lakkozásomhoz három lakkot használtam és díszítő csíkot. Nekem nagyon tetszik, bal kezemre nem volt kedvem ugyanazt megcsinálni, így egyszerűbben próbáltam megoldani. De az sokkal jobban tetszik, ezért mind a két kezem lefényképeztem. Mind a két lakk két rétegben jól fed, a homok lakk ugye nagyon hamar megszáradt, de a másik az inkább olyan közepesen, nem túl lassan, de nem is a leggyorsabban. Nem tudom miért, de a homok lakkokat kerülöm mostanában ( lehet a lemosás miatt?! :D ), pedig egyik kedvenc textúrám, sokat felhalmoztam belőle különböző márkáktól.














Készítettem egy két kezes képet is ami nem volt olyan egyszerű, de azért lett egy elfogadható kép.



És amiket használtam:






  • Alaplakk: eveline 8in1
  • Lovely St. Tropez Nr. 1
  • Lovely rio Nr. 2
  • Díszítőcsík

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:))
    A lovely lakkok nekem is megvannak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem a homok lakkok (rio) már rég óta megvan, de a st. tropezt csak utólag szereztem be, épp ezt a zőldet sikerült nemrég, másik kettőt még ősz körül sikerült beszereznem :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Ezek a lakkok nekem is megvannak! Meg fogom próbálni megcsinálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszik :) na az jó, szívesen látnám, hogy milyenre sikerül :)

      Törlés